دلتنگی...
نوشته شده توسط : نعیمه

گلوی ادم را گاهی باید بتراشند تا برای دلتنگی های  جدید جا باز شود....

دلتنگی هایی که جایشان نه در دل که در گلوی آدم است

دلتنگی هاییی که میتوانند

خفه ات کنند...



کد جمع کردن گوشه ها و چرخش کامل عکس

http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=197&tracking=56d2f7337a3e5http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=115&tracking=56d2f7337a3e5http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=96&tracking=56d2f7337a3e5http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=198&tracking=56d2f7337a3e5http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=192&tracking=56d2f7337a3e5

:: برچسب‌ها: دلتنگی , عکس , دلنوشته ,
:: بازدید از این مطلب : 1202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
minaf در تاریخ : 1393/7/25/5 - - گفته است :
سلااااااااام دوست خوبم عنوان وب من خاطرات من , من خودم اخر هفته ها اتفاق خوب یا بدی که تو طول هفته برام میوفته رو مینوسم . خوشحال میشم تو قسمت کامنتا توام خاطره ای از هفته ات رو با متن یا عکس بزاری هم بر هممون جذابه هم واقعا ی خاطره ای از دوستامونه

/weblog/file/img/m.jpg
minaf در تاریخ : 1393/7/25/5 - - گفته است :
امشب که من پر از تنهایی و غرق سکوتم
امشب که دلم بی تاب و پراز زمزمه ی رفتن است
امشب که باز فکر میکنم پایان دنیا منم....
امشب که جز رنج خاطرات وترس از فردا
در اندیشه ام چیزی نمی اید....
امشب که فکر میکنم پس ازمرگم چه خواهد شد....؟
خوب میدانم
که گوشه , گوشه ی این شهر غرق گناه است
و به کام هوس رفته اند عشق های دروغین رو

/weblog/file/img/m.jpg
majid در تاریخ : 1393/7/20/7 - - گفته است :
سلام دوست گلم بعد از چند وقت دوباره سر زدم مطالب خوبی داری خوشحال میشم بازم مثل به همدیگه سر بزنیم ممنون منتظرم

فقط تاریکی میداند/ماه چقدر روشن است/
فقط خاک میداند/دست های آب چقدر مهربان معنی دقیق نان را /فقط آدم گرسنه میداند
فقط من میدانم /تو چقدر زیبایی!!!
پاسخ:سلام!!به به خوش اومدین....خوشال شدم....بازم سر بزن!منم میام پیشتون!البته کمتر از دفعه ها یقبل!امسال درسام سنگین شده!

/weblog/file/img/m.jpg
aloone-boy در تاریخ : 1393/7/17/4 - - گفته است :
قلب مهربانت را آنقدر از عاطفه لبریز کن

که اگر روزی افتاد و شکست همه جا عطرش پراکنده شود
پاسخ:خیلی قشنگ بود...

/weblog/file/img/m.jpg
aloone-boy در تاریخ : 1393/7/17/4 - - گفته است :
مترجم خوب کسی است ک سکوت را ترجمه کند...
پاسخ:اره.....

/weblog/file/img/m.jpg
نسیم در تاریخ : 1393/7/17/4 - - گفته است :
سلام وبلاگت فوق العادس موفق باشی به منم سر بزن مررررررسی
پاسخ:نظر لطفته!!!!!چشم حتما....


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: