شاید...........
نوشته شده توسط : نعیمه

دلت که گرفت بدان تنها نیستی

 اگر نگویی دلم میگیرد!

   اگر نگویی چه چیزی دلت را گرفته

                                     دلم شدیدا میگیرد!

      اخر تا کی غریبه گی؟

       از بیگانه شنیدن؟

       دلم به دلت بسته شده است و باز نمی گویی!

    که اگر بگویی علت ناراحتی خود را می یابم!

دلم تنگ خنده هایت شده

  بد جور بهانه ی آغوشت را میگیرد!

وقتی میبینمت نمی دانم از چه بگویم

  هر چه کلمه ی بیهوده هست به هم می بافم

               تا حرفی زده باشم!

 قلبم نمی لرزد

     تمام وجودم می لرزد!

وقتی دستم را می گیری تا قدم بزنیم

  تمام وجودم دست می شود!

  خاطرت هست گفتم نسیم بویت را می اورد؟

  بوی اشنای حضورت را!

   و تو لبخند زدی

دلم از همان لبخند ها می خواهد که جای زبان حرف می زد!

  وقتی که نیستی

                  بدون انکه بدانی هستی!

وقتی این دل بهانه ی آغوشت را می گیرد

   امید می دهم

                  امید واهی!

دیوان حافظ را بغل می گیرم

    و گریه می کنم

من و حافظ هم دردیم!

هر دو در تب می سوزیم!

 امید دادن تا کی؟

دلم دیگر به امید راضی نمی شود

می گویم هستی

گویی نمی شنود

دیگر نمی شنود!

   نرو!بمان!

                وقتی به این فکر میکنم که نکند در نبودم

  دلت بگیرد

                         و برقصد اشک در چشمانت

  می خواهم از بودن رها گردم!

  فقط حسرت می ماند!

حسرت از پاک نکردن اشک هایت

        حسرت از آغوش خالیم

    گاهی می خواهی چیزی بگویی

اما زود منصرف می شوی!

  خودت هم می دانی دوستت دارم

 خودت هم دوستم داری!

باشد!

    نگو!

             فقط خداحافظ نگو!

  بگذار این مکالمه ثبت گردد

  تا با نمایش حماقتم بخندانمت

 برای ثانیه ای بخندی

             و از ته دل بخندی!

بخند!

                                  بخند ای همه انتظار من!

          ((گلناز عزیزم خیلی دوستت دارم 

لطفا هیچوقت گریه نکن!

هیچوقت تنهات نمی ذارم!))

                           


کد جمع کردن گوشه ها و چرخش کامل عکس

http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=197&tracking=56d2f7337a3e5http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=115&tracking=56d2f7337a3e5http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=96&tracking=56d2f7337a3e5http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=198&tracking=56d2f7337a3e5http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=192&tracking=56d2f7337a3e5

:: بازدید از این مطلب : 967
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: